donderdag 31 maart 2016

Voorstelling van mijn debuutbundel 'Na het vrijen steek ik een gedicht op'

.
de bundel was verkrijgbaar bij Kartonnen Dozen
of kon besteld worden via Epo, Standaard, Bruna, Eci, e.a.

vanwege het stoppen van uitgeverij Kartonnen Dozen 
is de bundel vanaf 27 okt. 2022 enkel nog verkrijgbaar via mijzelf 
bestellen kan via een reactie hieronder of via mijn FB pagina: https://www.facebook.com/BertDebenDichtbundel/
of https://www.facebook.com/bert.deben
.
Uitgebreid interview over het ontstaan van de bundel op:
Zizo-interview: de dichter ontmaagd


Sfeerbeelden van de zeer geslaagde
'Na het vrijen steek ik een gedicht op'
27 maart 2016 in het Roze Huis
met Dirk Van Bel (viool)
en Johanna Pas (uitgeverij Kartonnen Dozen)
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
  
 
met dank aan Jörg Pyl, Rudy Thewis, Dana Deben
+ Ingrid Smaling en Hilde Van Looveren
voor de foto's en sfeerbeelden.
 

16 opmerkingen:

  1. met enorm veel dank aan iedereen die aanwezig was en/of een bundel kocht, voor alle cadeautjes (hoefde totaal niet, maar wel leuk :-)) en voor alle hulp en bijstand van iedereen en in het bijzonder Anne en Ruud ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige fotoreeks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Baie mooi fotos Bert !!! Ek wens ek kon daar wees! Groot groetnis uit Suid Afrika!!! Conrad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kanjer, wat kun je fier zijn op al jouw mooie gedichten, nu tesamen in een bundel..wat een rijkdom die jij met ons deelt..Dikke knuffels, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herinneringen aan een geslaagde presentatie ! En jouw bundel is prachtig. Nogmaals gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij een sfeervolle en geslaagde presentatie! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met jouw bundel, ik koop er graag eentje van je :) Zo'n dichter mag niet missen in mijn boekenkast. Lieve groeten, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie herinneringen om te koesteren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel gelezen worden
    Een kast vol prijzen
    maar uiteindelijk
    gaat het toch
    om iets
    tussen twee kaften.
    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. met dank voor alle felicitaties - en ja, het was een hele geslaagde namiddag, een dag om te koesteren ...
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOI:} Allereerst gefeliciteerd met je Bundel!!! Helemaal Top !! Helaas kon ik er niet bij zijn {verjaardag moeders} Maar natuurlijk heb ik je Boekje besteld , en wacht nu met spanning op de levering . Kuskes C.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en bij de eerste gelegenheid schrijf ik er persoonlijk jouw 'gedicht voor C' bij in natuurlijk ... xx

      Verwijderen
  12. 5 jaar later en een mooi nagenieten, het was een geslaagde dag en een prachtige voorstelling

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige bundel denk ik en wat mooie foto’s. Altijd fijn u te lezen. Word soms wel emotioneel. Dankje hoop nog veel te lezen ,,,,

    BeantwoordenVerwijderen